fredag den 3. januar 2014

Bæresele - nu med rygbæring


Egentlig er jeg ikke så meget for at få billeder ud på nettet af lillemanden, men nu kunne jeg ikke lade være.

Jakken er hjemmestrikket af farmor. Det er noget kanin fra en kasseret jakke, der er sat på hætten og på armene. Til tider forveksles han med en pige, når han har jakken på, formentlig pga. pelskanten.
Vi er inde hos den lokale pizza biks, hvis tingene i baggrunden undre. Knægten fik kartoffel og gulerods mos til aften.
Selvom knægten ikke kan se over mine skuldre, er han meget glad for at sidde og kigge rundt, og vi har et indtryk af, at han faktisk bedre kan lide at blive båret på ryggen.
Med en kampvægt på 9 kg er det faktisk også lagt mere behageligt at have ham siddende der omme, selvom jeg lige skal lærer, at han er ok, selvom jeg ikke kan se ham hele tiden :)
Han fylder desuden 6 mdr her onsdag d. 8. januar.

Det er 2. gang han bliver båret på ryggen, og tilsyneladende er han glad for det. Jeg tør dog ikke rigtig gøre det alene, så jeg får hjælp til at sætte ham der om. Ved lejlighed skal Nick også have det prøvet af.

Bemærk at det frarådes at bære på ryggen, før barnet selv har 100% kontrol over nakke og ryg.
Selen er en BECO Soleil købt hos Sneglehuset.

Billederne er taget med vores tablet, og jeg har beskåret det  sidste i GIMP (første rigtige forsøg med at beskære i GIMP)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar