onsdag den 9. juni 2010

Kreative elefanter

Jeg har længe tænkt på at smide nogle af mine kreative ting her ind, og nu er det så endelig blevet til noget :)

Her er der så et par elefanter.
Øverst th: Forside - tv: Bagside Nederst th: Bagside- tv: Forside
Elefanterne er lavet efter en skabelon fra Karen Marie Klip.
Det er en super nuttet skabelon, der er rigtig sjov at arbejde med. Jeg har lavet endnu en elefant, og har et par ideer til jeg skal have prøvet af :)
Det eneste der er en smule ærgerligt er, at den ikke kan stå af sig selv. I det store hele gør det kke noget, men det kunne være meget sjov hvis det også havde været en indbygget mulighed.

Man kan bruge en saks til at klippe dem ud, men jeg synes helt klart at det er nemmest, at bruge en skalpel. Det kræver bare lidt øvelse at få den fin rund på den måde - om ikke andet for mig ;) - men det gør det nemmere at få lavet ordentlige detaljer.

Kan bruges som kort, bordkort eller hvad man nu lige føler for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar