lørdag den 1. maj 2010

Danske Weblogs

Ved et tilfælde faldt jeg over DanskeWeblogs.dk, og har pt. smidt en blog der ind, jeg venter på at få godkendt, men vil nu også prøve at smide denne blog der ind.

Det er faktisk en helt fin ide, desværre kan det være en smule besværligt at finde noget interessant der inde.
Der er ikke så meget siden, som det er de folk der laver beskrivelser af deres blogs.
Jeg er selv rimelig dårlig til at skrive en kort og fængende tekst, desværre er jeg ikke den eneste kan jeg se.

Det ville måske gavne siden, hvis man kunne indtaste forskellige tags/søgeord, så det var nemmere at finde frem til netop de blogs, man var interesseret i. Men det kan jo være det kommer med tiden.
Bortset fra det, er det nu meget dejligt med et sted, hvor man kan side og surfe efter andre danske blogs. Det kan være lidt besværligt at finde interessante ting der ude.

Designet er rimelig simpelt, og meget kedeligt. Men når jeg sådan tænker nærmere over det, gør det faktisk ikke så meget. Der er mange sider der har noget lignende kørende, hvor det blot er almindelige hjemmesider der linkes til, og det bliver hurtigt meget rodet at se på, når der er et hav af forskellige ikoner og irriterende effekter.

Så dem af jer der til tider kommer forbi her inde - hvis i har en blog, så smut forbi www.danskeweblogs.dk og tilmeld jer. Efter min mening mangler der især nogle blogs om kæledyr der inde :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar