mandag den 30. juni 2014

Lidt billeder

Jeg var i Søndermarken med knægten i dag.
Så har jeg fået sat min telefon (nexus) til at lave automatisk backup af mine billeder - ikke rigtig med vilje, men det er da meget fint.
Og så opdager jeg at den laver det her Auto Awesome på nogle af billederne.
Det er godt nok sært - men de bliver nu også ret cool :)

Ja, der er jeg nu meget enig, det er da noget mere awesome end originalen - og ja, den skæve vinkel er med vilje. Lå ned og hyggede med knægten :)



Og så en lille perle (det er ligeledes Auto Awesomet) som står i mandens chefs have = de har selv lavet den ;)
 
Ikke sikker på jeg er specielt begejstret for effekten på dette billede, men det er da lidt nørdet :)
Inden i er der gået rigtig Dr Who i den. Der skulle stå et par stole man kan sætte sig på, og når man så røre ved hinanden, så bliver der taget billeder. Svagstrøms nørderi på den fede måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar