tirsdag den 28. september 2010

Hækle mania

Jeg faldt over en side med en masse sjove ting på. Jeg ledte egentlig efter noget Fimo halløj, hvilket der også er der inde, men nu er jeg så kommet til at købe nogle mønstre til noget hekleri i stedet - hovsa -_-

Så nu kan jeg lave en masse sjove ting ^^
Det blev $38,75 ~ 215 kr
Det er zippede PDF'er man skal downloade, så man slipper for at skulle have det tilsendt, hvilket hurtigt kan blive dyrt, når det kommer fra USA, eller Canada, kan ikke helt gennemskue det, men det er også hip som hap når det kommer til prisen.

Men hvad har jeg så fået for de penge?
Ja, nu skal i bare høre:
Pocket Animals - Gris, kanin, får, guldsmed, mus og fugl
Woodland Animals - Egern, pindsvin og muldvarp
African Animals - Elefant, flodhest og Næsehorn
Dino - Stegosaurus, langhals og trehorn

En del af dem kan købes alene til $5 stykket, men så kan man også købe dem i 3-pakker, hvor man spare et par dollars.
Jeg overvejede også at købe mønster til nogle marsvin, men gjorde det ikke alligevel... Det kan være der ryger nogen af dem med på et tidspunkt :)

Jeg er stadig meget glad for min bog om Amigurumi, men der var bare nogle ting på den her side, der gav mere mening end det der står i min svenske amigurumi bog, og så er nogle af de her dyr altså alt for nuttede...
Der kommer billeder op, når jeg får lavet noget...

Jeg skal desuden også igang med fimo igen, har rigtig meget lyst til at være kreativ for tiden, bare surt at skolen fylder så meget.

Hun har også nogle gratis mønstre liggende... Dem kan du prøve her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar