mandag den 3. januar 2011

Godt nyt år

Eller godt nyt hår som jeg ynder at sige.
Nå, men det var egentlig bare for at aflede for, at jeg har flere smilier -_-
Jeg burde læse til eksamen og lave lejlighed, men det her er meget sjovere ;)

Mus - alternativ udgave af at være sur, og større hjerter...

Øgle - alle udgaver

 Chinchilla - hop, det er mest af alt et eksperiment...


Ud over dem her, skal jeg også have lavet nogen der rækker tunge, og så overvejer jeg at  lave nogen der krammer... Måske laver jeg en sur udgave af en af dem, der banker i bordet, og har en blodåre der dunker smatidig.
Det er faktisk ret sjovt at lave variation i dem :)

2 kommentarer:

  1. Ja, det er godt... Sæt i gang...

    Og du kan jo godt lave lejlighed imens. Rigtige kvinder peger bare på det der skal laves og så gør manden det *løber væk inden Nick kommer og olferter mig*

    SvarSlet
  2. Jaja, du tror nok du er sjov, men faktum er, at der ikke sker en skid hvis jeg ikke er der -_-

    SvarSlet