fredag den 25. februar 2011

DDTank

Det er alt for længe siden jeg har skrevet noget her inde. Det kan være jeg begynder på det igen.
Alt virker bare så hektisk for tiden.

Nå, men jeg vil lige dele lidt om det her spil jeg er gået i selvsving over.
Det hedder DDTank, og var noget jeg fandt gennem facebook, selvom det ikke ligger direkte på siden, som man ser ved så mange af de andre facebook spil.
Det ligger inde på noget der hedder GameGamma
Men hvad er DDTank så?
Jo, det er dybest set en ny udgave af det gamle Tanks hvor man i stedet for at have tanks, er små chibi-lignende figurer der skyder løs på hinanden med forskellige våben - og det er uhyggeligt vanedannende^_~

Jeg er så også kommet ind i en league der hedder oOBubbleSOo
Det er første gang jeg har prøvet at være i en league, der var så underholdende at være i.
Vi har fået en FB gruppe, og der skulle laves noget profilbilled-halløj, så dem der ville, kunne prøve at lave sådan noget.
Og her er min udgave så:


Det er cirka sådan figurene ser ud, de har bare noget mere udstyr på. F.eks. hatte, briller, vinger o.l.
Fyrens øjne blev rimelig fucked. Det er hvad der sker, når man ikke har tegnet et stykke tid... Farvelægningen hjalp faktisk på han øjne ;P

Det han holder er et myrehoved. Tøsen står på en Gulu.
Det fyren står på, er et af de våben der er i spillet. Det pigen har på ryggen, er det våben jeg har ^_^

Hvis du mangler noget at få din tid til at gå med, som kom med ind i DDTank verdenen - men pas på, den giver ikke sådan lige slip igen ^_~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar