tirsdag den 8. marts 2011

Hest til Melanie

Ja, Melanie fylder så 3.
Det er min niece hvis det skulle have interesse.

Hun ønsker sig en masse ting, men snedig som jeg er, har jeg besluttet mig for at hun da skal have en heste-bamse.
Jaja... For Melanies mor er nemlig heste tosset, og derfor har Melanie en hest, så nu laver jeg ham. Egentlig er det vel ikke rigtig ham, farven er lidt forkert, og det bliver mere i stil med en krammebamse en en egentlig hest.

Photobucket


Fik jeg nævnt at jeg kun har til fredag, for vi skal til føs'dag lørdag, og hvis den ikke er færdig fredag, skal vi ud og købe noget -_-'

Lige nu har jeg lidt meget lyst til selv at beholde den XD

Hovedet er blevet lavet i løbet af i dag og nat. Jeg kan næsten ikke holde op igen. Men kroppen er ret kedelig at lave, så det er lidt nemmere at lægge det væk nu.
Den røde grime kan tages af. Jeg overvejer også at lave et dækken.
Manen er monteret lidt underligt, og det kunne gøres meget hurtigere:
En tråd af en given længde føres igennem to masker.
Herefter bindes tråden sammen på midten, så den sidder fast, og der er nu 2 hår i manen.

Sådan er fremgangsmåden. Jeg ved det er besværligt, og jeg kunne have gjort det anderledes, men det skal også kunne holde til noget, og jeg er bare ikke sikker på hvor godt det ville blive, hvis jeg monterede det anderledes. Andre kunne sikkert få det til at sidde helt fint, men jeg er ikke andre ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar