mandag den 16. juli 2012

Ugle?

Hækle hækle hækle...

Så en opskrift på en ugle jeg ville prøve af.

Jeg har på ingen måde fulgt opskriften slavisk, bare skimmet billeder, og så gået i gang ud fra det (det kan vist ikke engang kaldes at følge opskriften bare en lille smule)



Her er så resultatet.
Som det kan ses, mangler der et næb, men jeg er blevet ret forelsket i hans udseende som det er lige nu, så ved ikke rigtig om han skal have et næb, eller skal blive ved med at være en dims frem for en ugle...?!

Lidt info:
Selve dyret og vingerne er hæklet.
Øjnene er klippet af filt, og syet på i hånden.
Den skulle meget gerne være 100% børnesikker, med de materialer den er lavet i.

Jeg har noget lilla garn magen til,og prøver nok at lave en til, i den farve... Hvis jeg beslutter mig for at den ikke skal have næb, kan det være jeg prøver at give den lilla noget andet end vinger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar