mandag den 26. januar 2015

Lidt update

Puha det er længe siden jeg sidst har skrevet her inde.
Jeg har faktisk haft en masse ting jeg har haft lyst til at skrive, men af forskellige årsager har jeg udskudt det.
Men nu er jeg ved at være på banen igen, så jeg vil så småt begynde her inde igen.

Det går hverken værre eller bedre end at vi venter barn nr. 2, i den forbindelse har jeg ført lidt dagbog over tanker og følelser, som jeg ikke har haft lyst til at dele, før vi vidste at der ikke var noget galt. Det har vi nu vidst siden midt i december, men så kommer der jo jul og andre ting ind i billedet, så derfor lidt ventetid.

Så updates om graviditet og tankerne der følger, kommer snart her inde :)

Så håber jeg også at jeg snart kan få min lille webcomic i luften. Jeg har 20+ striber der bare sidder og venter på en hjemmeside, så nu må vi se hvordan det går med den. Der mangler bare lidt småting, som et design, før den kan komme op og kører.
Min alt for awesome skitse af hvordan jeg vil have den til at se ud... Det er vist meget godt at det ikke er mig der skal lave det egentlige design ;)
Nårh ja, og det ændre nok navn til The Animal Park aka TAP, fordi den både bliver på dansk og engelsk. Selvom ChinchisArk også lød lidt tiltalende...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar