torsdag den 29. oktober 2015

Nostalgic-art.de

Jeg var på en mindre familie udflugt i går, og faldt over dem her, i Rødovre Centrum. De er simpelthen så søde, og gør organiseringen af min skuffe med morgenmad og mel, meget nemmere.


Egentlig ville jeg kun have en. Den i baggrunden med traktor, fordi knægten er så vild med traktorer. Men så blev jeg også nødt til at tage den med cola, fordi jeg har et eller andet med ting der ser gamle ud, og har cola logoet. Og egentlig havde jeg overvejet traktor eller kat først, og da jeg så skulle betale, blev jeg nødt til at gå tilbage efter katten, for den tænkte jeg lige var noget for svigermor.

Vi er på udkig efter en meget specifik softshell jakke til den store, fra Me Too, men vi kan kun finde den i en str. 4 år. Så jeg ville se om den var i Rødovre Centrum, nu jeg alligevel var der.
Det er dog det mest forvirrende center jeg meget længe har været i.
Som så mange andre steder, må man ikke ryge inde i centeret, faktisk må man ikke ryge mindre end 10 m. fra dørene, og det gør de opmærksom på således:
Her står min far og jeg ca. 2 meter fra skiltet, der gør opmærksom på rygeafstand, og som forresten sidder lige ved siden af døren.

Det kunne måske godt have været en anelse mere gennemtænkt. Pilen peger forøvrigt over mod dørene... Det virker en lille smule misvisende, ifht teksten på billedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar