tirsdag den 20. oktober 2015

Snak om depression

Karen Thisted: At tage en antidepressiv pille når man har en depression, er som at tage en panodil når man har hovedpine... Og der er ingen bivirkninger på det.

WTF?
Jeg kan blive lige så irriteret over klummernikker der postulere at depressioner ikke findes.
Men det er jo ikke bare som at tage en panodil. De får det ikke til at gå væk, og så bliver det bare væk.
Og bivirkninger? Jo gu faen er der bivirkninger!
Det vil mig og mine 25+ kg jeg har så meget bøvl med at smide, meget gerne skrive under på ;)

En anelse irritation fra mig.
Jeg er helt med på hvad hun ville, hvis der var nogen der så indslaget på DR for lidt siden... men ja, det virker bare ikke gennemtænkt at blive sur over en dum udtalelse, og så komme med en anden som modsvar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar