mandag den 20. juli 2009

Skidt skidt

Nej hvor går det altså dårligt.

Jeg gider ikke med til brylluppet, jeg gider slet ikke noget.
Har bare lyst til at pakke mig selv ind, og forsvinde væk.

Et svagt øjeblik, det kommer hele tiden. Har lyst til at gøre skade på mig selv, men kun et sekund. Alligevel er det skræmmende, for jeg ved ikke om jeg kunne finde på det.

Jeg ved ikke om det er pillerne der ikke virker, eller om det bare er en slem gang humørsvingninger i forbindelse med mens.
Det føles bare ikke som humørsvingninger, men ja... Jeg ved det ikke.

Burde bare få ringet til psykologen og aftale en tid i denne uge, er ikke sikker på at jeg kan vente til næste.

Det er kun mandag, jeg kan slet ikke overskue hvordan jeg skal komme igennem denne uge, og så vente til torsdag i næste. Det er lige før jeg slet ikke kan overskue hvordan jeg skal overleve ugen.

Var til føs'dag igår. Egentlig fint nok. Men jeg var så latterligt deprimeret. Jeg prøvede, jeg blev der for længe. Snakkede med John, havde det super hyggeligt. Jeg havde bare ikke lyst til andet end at finde en pistol og skyde mig selv igår. Ikke sådan hele tiden, men med et par minutters mellemrum.
Helt rart at snakke med Nick, følte mig helt opladet.

Bløb bløb.
Tror jeg vil tænde for Xboxen. Egentlig vil jeg bare sove, men hver gang jeg lukker øjnene, dukker alle de her billeder og tanker op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar