torsdag den 23. juli 2009

Update

Der er ikke sket det helt store.
Tænker for meget, men sådan kan det jo gå.

Jeg gider stadig ikke rigtig noget, men af en eller anden grund hjælper det at være her hos Nick.

Jeg har overvejet at lave noget bog eller film anmeldelse her i bloggen, om ikke andet bare for at få skrevet minimum 1 gang ugentligt.
Det kan så også være at det kan give lidt inspiration til ting man kan give sig til.

Bøger jeg havde i tankerne:
The Lost World
Skammer serien (Lene Kaaberbøl)

Der er nogle flere, er bare lidt for blank nu >_<

Film jeg havde i tankerne:
Alt hvad jeg har liggende af dvd'er

Kan også være jeg kommer med noget spil-halløj på et tidspunkt.
Bliver så overvejende noget til Xbox360, ihvertfald til at starte med.
Kan også være der kommer lidt pc spil, der er mere eller mindre stenede. Jeg har en forkærlighed for et spil der hedder Aveyond, og alle de spil der er i denne serie.

Tror ikke jeg har fået det skrevet her inde, men jeg har brækket min ene finger.
Det er nu ved at være 1½ uge siden, og den er begyndt at have det godt.
Jeg har ikke fået andet på, end nogle dimser jeg selv kan tage af og på efter vaske-behov (af hænder, ikke af dimserne til fingeren).
Det er den yderste knogle der er knækket. En træ-liggestol skulle flyttes og KLAP, så sad min finger fast.
Avav, og det er der den klappede sammen, brudet er.
Ud over den er begyndt at få en underlig bule/hæve op igen, så går det super med den. Jeg er ligefrem begyndt at kunne bruge fingeren igen. Jeg kan stadig ikke skrive på mit tastatur med den, og hvis jeg bruger hele hånden til noget anstrengenden, gør det stadig ondt op i fingeren. Men ud over det, er det fino :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar