tirsdag den 22. juni 2010

Host host

Til bage i april skrev jeg om mine lækre oplevelser med en uforklarlig hoste...

Da jeg endelig kom ud over min labre lille antibiotika kur, var de ting der opstod i forbindelse med den (øjenbetændelse, ondt i halsen, ondt i ganen) gået over, men jeg hostede stadig.
For at være mere præcis, så hoster jeg faktisk endnu.
Det er blevet så slemt, at jeg vist har forstrukket et eller andet i mine ribben. Det vil sige, at det gør ondt når jeg trækker vejret.
Det er lidt forskelligt hvor ondt det gør, men belastende, det er det altså. Til tider kan det ligefrem være et problem at sove. Det gør ikke ondt når jeg puster ud, men det er altså lidt urealistisk at lade være med at trække vejret ;) Så 2x panodil og 2x ipren virker udemærket igen. Det virker også rigtig længe.
Jeg havde egentlig håbet, at det kunne taget det i en sådan grad, at jeg ville holde op med at have ondt. Men desværre tager pillerne det kun i nogle timer. Det er nu rimelig længe de virker faktisk, men det mest optimale havde nu engang været hvis de kunne få det til at gå helt væk, som ved spændingshovedpine.

Så jeg skal til læge i morgen - wee -_-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar