fredag den 25. juni 2010

Scanne scanne

I dag smuttede jeg ind forbi Hillerød for at få taget røntgen...
Det gik rigtig hurtigt.
Nick var med der inde. Bagefter tog vi en tur forbi MaxiZoo, Jysk og den lokale foderstof.

Der er svar på billederne om en 5 dages tid (hverdage) - whopdedoo...
Nå, men hvis lægen ikke ringer inden er det bare fjong, hvis han selv ringer, er det nok knap så fjong. Så selvom jeg gerne vil have svar nu her, krydser vi lige fingre for at han ikke ringer, og jeg selv må ringe for svar :)

Mine ribben gør desuden ikke så ondt mere, det kommer og går lidt.
Så eneste rigtige irritations moment er at jeg stadig hoster med mellemrum... Lægen skrev 3 mdr. på det stykke papir jeg skulle have med på Hillerød, men det er bare fra jeg blev tjekket sidst hos lægen. Før jeg tog til ham havde jeg hostet i 1½ måned eller noget i den dur. Så vi er i hvert fald oppe på 4-5 mdr jeg har hostet...
Nu hvor jeg skriver det, virker det helt vanvittigt.

Det føre mig frem til en anden problematik jeg gerne lige vil bitche over.
Det kan godt være at folk har prøvet det der var værre, men hold dog for hulan op med at bagatellisere at jeg har hostet i snart 5 mdr.
Og nej, det er ikke allergi... Nej, det er ikke et dårligt indeklima her, for det er der lige meget hvor pokker jeg er henne.

Og så er den skid sådan set slået

Ingen kommentarer:

Send en kommentar