fredag den 24. december 2010

Glædelig Jul

Jeg er faktisk slet ikke i rigtig julestemning, og kommer det formentlig heller ikke, men det gør nu ikke så meget. Jeg glæder mig bare til maden.
Det er ret pinligt, men jeg glemte at købe julegave til min mor og far, og jeg har ikke haft mulighed for at komme ud og købe en efter jeg huskede det, pga. for meget sne...

Men lejligheden gør, at jeg slet ikke kan tænke på jul. Det har slet ikke været hyggeligt nok, og jeg har ikke haft tid til bare at jule-hygge. Underligt når man opdager at man slet ikke savner sådan noget, når det kommer til stykket.

Men et GLÆDELIG JUL skal det da alligevel lyde her fra.

Ud over det er jeg så pisse irriteret på en dyrehandler i Farum, at jeg næsten ikke kan komme ud over det, men det tager jeg op en anden gang.

Jeg overvejer at skrive et langt klagebrev til Dyrenes Beskyttelse, over hvordan de er ved at blive. Selvom jeg ikke er helt sikker på om det er DB der har ændret sig, eller mig der er begyndt at opdage at de reelt ikke er interesserede i dyr som helhed. De burde overveje at kalde sig Hunde, Katte, Heste og Produktionsdyrenes Beskyttelse... Men HKHPB lyder måske ikke helt så godt som DB.
Hvis jeg får taget mig sammen til at skrive min klage til dem, så skal jeg nok lægge den op her.

Og så tilbage til jul:
Jeg overvejer at lave en jule stribe med DyreParken. Nu må vi se om det bliver bliver til noget... Så skal jeg næsten også have lavet en nytårs ting, men jeg ved ikke helt hvad det skal være med.
Der er en konkurrence på DeviantART i en gruppe jeg er med i, og den har jeg besluttet mig for at prøve at deltage i. Nu er jeg blevet så tilpas inspireret, at jeg har fået lyst til at lave nye striber i DyreParken, og så virker jul og nytår meget oplagt. Jeg har allerede en til Valentins dag, som i mine øjne slet ikke har noget med Danmark at gøre...
Det dumme er lidt, at jeg faktisk har en ide til en påske ting -_-

Det var så lidt fra mig. Hvis jeg ellers kan finde på noget jule-halløj, prøver jeg at lægge det op omkring d. 26 (jeg har ingen scanner, kameraet ligger hos Nick, men den bærbare jeg kan sætte memory kortet direkte i, virker alligevel ikke -_-).

oO( Out )Oo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar