fredag den 31. december 2010

Smiley

Hold da helt op hvor har jeg været kreativ....
Jeg har gang i den her tegneserie ting, der hedder DyreParken, og i den forbindelse besluttede jeg, at jeg ville lave nogle små smileier til en hjemmeside jeg skal have op at stå.
Når først basen er på plads, er de rimelig nemme at lave, men ud over de stillestående, kommer der også nogle animerede. Og her er de første 4 så ^_^
 


chinchilla (x2) ræv og pindsvin.

Og de stillestående:

 ræv og chinchilla (x4)

Chinchillaerne er færdige. Dvs. at der er 6 af hver. Jeg kan ikke helt gennemskue hvordan jeg skal få dem til at se sure ud, men det arbejder jeg på. Så kommer der 7 af hver. Det er muligt at det kun bliver enkelte af dem, såsom pindsvinet, der kommer i en sur udgave. Nu må vi se.

Tilføjelse:
Jeg fik lige lyst til at prøve noget af, så nu lavede jeg en sur dims:

Jeg kan ikke helt finde ud af om det virker med dimsen der blinker, eller om jeg bare skal lave den stillestående og sur?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar