onsdag den 27. april 2011

Tåbelige læger

Det her er det dummeste jeg længe har været med til.

Okay, så jeg er syg. Ikke noget med feber eller noget, bare noget Roskildesyge, og så at jeg med jævne mellemrum sveder som et svin.
Her ud over er jeg begyndt at få nogle mavekramper. Begyndt er måske ikke den rigtige betegnelse. Det startede søndag, og er ikke specielt slemt nu, men det er der.

Nu er det så blevet for meget... Jeg vil til lægen, for jeg er konstant tørstig, og ender med at blive dehydreret i det her vejr.
Men min nye læge - læger er det vel nærmere - fantastiske som de er, åbner først klinikken kl. 14, og telefonen kl. 15.
Så gæt engang hvem der ikke kan komme igennem. Den er nu 15.50, og der er konstant optaget.

Det her kan jeg virkelig ikke bruge til noget...
Nicks læge ser fornuftig ud, og selvom hun egentlig ikke har plads, så kan jeg som sådan godt komme der ind, nu når jeg er samboende med Nick.
Det tror jeg sq jeg gør!

Det her her er bare for dumt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar