søndag den 3. april 2011

Tegneserie konkurrence

Jeg har lige anskaffet et nummer af basserne.
Bagerst i bladet ser jeg til min fryd, at der er en konkurrence for striber. Præmien lyder på 35.000. Det i sig selv lyder næsten for godt til at være sandt, men tænk bare hvis man kunne få udgivet sine ting.

Min første tanke falder på min let sære serie DyreParken... Godt nok har jeg ikke lige 12 striber færdige på stående fod, men jeg har en hel del udkast til ting, så det ville være en mulighed.
Så jeg læser lidt videre, og ser at de skal bruge serier i proportionerne 24cm bred x 15,5 høj.
Og det er så her filmen knækker.
Det kommer ganske enkelt bare ikke til at ske!

Men til alle jer danskere med sære hygge-striber, eller ideer til sære hygge-striber, der kan overholde kravene, så prøv at søge på Basserne og EkstraBladet.
Det er dem der kommer til at udgive den nye serie.

Bidrag skal være indsendt senest pr. 26 april (og af en eller anden mærkelig grund, skal de både have dem pr. sneglepost og e-mail), og så bliver der udtrukket en vinder 28. maj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar