torsdag den 15. december 2011

Brugsvejledninger mv.

Jeg elsker brugsvejledninger og indlægssedler.
Der står altid et eller andet genialt i dem, hvor man ikke kan andet end undres.
I langt de fleste tilfælde, må det være fordi dem der sælger tingen, vil dække sig ind juridisk.

I forbindelse med noget oprydning, fandt jeg en vejledning til en eller anden mekanisk dims, hvilken aner jeg ikke, for der er ikke billeder eller nærmere beskrivelser. Med min hang til underlige mekaniske dyr der kan danse, kan det være alt mellem himmel og jord, denne brugsanvisning hører til.

Her er noget af indholdet:
VIGTIGE OPLYSNINGER
  1. Ikke-genopladelige batterier må ikke oplades
  2. Genopladelige batterier skal fjernes fra legetøjet, før de oplades
  3. Genopladelige batterier må kun oplades under voksent tilsyn
  4. Batterier af forskellig type eller nye og brugte batterier må ikke blandes
  5. Batterier skal isættes med rigtig polaritet
  6. Opbrugte batterier skal fjernes fra legetøjet
  7. Forsyningsklemmerne må ikke kortsluttes
  8. Brænd ikke batterier, da de kan eksplodere eller lække
ADVARSEL!
PYNTEGENSTAND
DETTE ER IKKE LEGETØJ.

Noget af det giver god mening, andet er virkelig morsomt.
Og så kan jeg især godt lide, at produktet flere gange omtales som "legetøjet", men der sluttes af med at det absolut ikke er legetøj, men en pyntegenstand ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar