tirsdag den 7. maj 2013

Org hue

Samme hue som sidste indlæg, bare et lidt bedre billede.


For pokker hvor vi dog har brug for et bedre kamera -_-
Tilføjet nogle snore der kan bindes under hagen.
Jeg overvejer faktisk at lave en magen til, i præcis samme farve, men uden ører. Hvis der broderes en lille stjerne i midten, vil det komme til at ligne noget army hjelm.
Jeg tror jeg bliver nødt til at stryge den, hvis jeg skal have ørerne til at holde op med at krølle sådan. Det ser jeg måske på en anden dag.

Andre huer der skal laves:
Yoda hue
Gremlin hue (dem der har pels).

Skal lige prøve en hue af, der ikke har øreklapper, og se om jeg/vi bedre kan lide dem... Det bliver formentlig Yoda huen der bliver lavet uden ørerklapper, og så må jeg se hvordan gremlin huen skal laves til sidst :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar