mandag den 4. maj 2015

Op af bakke

Jeg synes godt nok den her graviditet er noget op af bakke.

Jeg har været plaget af snot og hoste i en uges tid nu. Rigtig lækkert grønt betændelses snot, dog uden feber. Og sådan noget der smager forfærdeligt, især om morgenen, når man er helt udtørret i mund og hals, efter en nat hvor næsen bestemt ikke har virket.

En dag gik det endda over og gjorde ondt omkring det ene kindben, men heldigvis gik det over igen til dagen efter - det var naturligvis weekend, så der blev ikke ringet efter læge, og uden feber havde det også været spild af tid alligevel.

Nu er det er så hverken værre eller bedre, end at jeg i går morges vågnede med ondt i den ene side af ganen, og jeg har nu en lækker bule i ganen der gør ondt -_-
Længe leve akuttider hos øre/næse/hals læger.

Som sådan ikke noget særligt, og ikke engang sådan rigtig graviditets betinget. Men når man så samtidig render med bækkenløsning og bliver forpustet af at gå sølle 5 meter... Det der med at bo på 2. sal er da også rimelig dumt må man sige. Godt vi ikke kiggede lejlighed på 4.

Men nu har jeg heldigvis snart fødselsdag, så ska jeg hygge med det - og en dreng der er ved at få flere kindtænder så vidt vi kan se + ild i rumpen = ikke til at styre.

Men jeg så et egern i går da vi var en "kort tur i skoven", der endte med at tage 2 timer. Så jeg kan egentlig godt forstå at understellet er lidt modvilligt i dag ^_^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar