tirsdag den 1. september 2009

Flot Dyrenettet

Jeg er lettere irriteret på dyrenettet lige nu...

Min indledende mail:
Jeg har haft en annonce oppe under Avl og Opdræt ved Chinchillaer.
For ca. 1 uge siden, var jeg inde og rette i den.

Når jeg er inde og kigge efter den nu, er den blevet slettet.
Er der nogen speciel grund til at I har slettet min annonce, uden at informere mig om det?

Her ud over skrev jeg også mine personlige oplysninger der inde fra.
Og så deres imponerende svar:

Hej Pia, nej vi har ikke slettet din annonce...
Mvh. Helle

Og mit let irriterede svar:

Det kan jeg jo se at i har gjort, for den er der ikke mere.

Det er jo ikke det helt store, og servicen er gratis. Nu er det bare ikke første gang jeg har oplevet det, og det er sq lidt irriterende at tingene bliver slettet, når man lige har rettet i dem.
Jeg ved at det ikke er mig der har slettet den, for jeg var inde og læse den igennem/se den, før jeg loggede ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar