torsdag den 27. august 2009

Saxofon

Jeg har været til saxofon idag.
Jeg har længe overvejet at begynde, og nu er det endelig blevet til noget ^_^

Det var super underholdende.
Jeg har lejet en saxofon fra skolen, og har fået nogle - ja, det hedder akkorder - med hjem, jeg skal lærer til næste torsdag.
Jeg kan næsten ikke vente, og ville faktisk ønske jeg havde fået et mindre stykke med hjem, jeg kunne øve.
Men det er faktisk lidt besværligt at få en ren tone ud, der ikke vibrer.

Og så begynder jeg skole på mandag.
I morgen skal jeg have lavet noget regnskab for Nick, og så tager jeg hjem til ham. Vi skal i Tivoli lørdag, sammen med Nicks mor, morbror og mormor, for at fejre at Nick bestod :)
Og med Tivoli menes der ikke en masse forlystelser, men bare for at spise :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar