onsdag den 21. oktober 2009

Eksamen

Jeg skal til eksamen på mandag.
Det generer mig egentlig ikke det vilde, men på den anden side har jeg en svært dårlig periode.

Jeg ved ikke helt hvad jeg ikke vil op i. Nok mest planter jeg vil undgå.
Svampe og alger er egentlig ok, men jeg har svært ved alt det udenads læren.

Jeg vil rigtig gerne op i gopler eller bløddyr. Pattedyr ville heller ikke gøre det store, selvom vi igen har problemet med virkelig meget udenads læren her.

Hvis jeg bare kunne få lov at tage noter med ind, ville det ikke gøre noget, men det må man ikke. På sin vis kan jeg godt forstå det, for de kan ikke styre om der så er nogen der bare tager ktopier af alt vores materiale, men man kan så sige, at det er at skyde sig selv i foden at lave det nummer.

Egentlig irriterer det mig en del at vi skal kunne det hele udenad.
Jeg har så nogle fordele, fordi jeg har haft om det hele før, men stadig. 4 grupper udenad på 9 uger...

Der er et hav af planter man skal have kendskab til. Lige under 10 forskellige algegrupper. Så er der godt nok kun 3 hovedgrupper af svampe, men der er rimelig mange fagudtryk. Ved zoologi er der ligeledes et hav af dyr man kan komme op i.
Pighuder indgår dog ikke i pensum.

Ja, det var vel egentlig det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar