søndag den 25. oktober 2009

Lucy er død

Det er vel omkring en time siden nu.

Det kom overhovedet ikke bag på mig. Jeg har vidst et stykke tid at det var oppe over.
Hun blev 11 i onsdags. Faktisk var jeg sikker på at hun ville dø i løbet af natten til torsdag.

Nicholas kom med en kryptisk kommentar om at jeg lyder synsk, og at hvis jeg begynder at se gule trekanter i hovedet på folk, så er den helt gal - humoristisk hint til et program der var om seriemordere forleden.

Men der er nu ikke noget synsk i det.
Alle der har haft dyr, ved formentlig hvad jeg snakker om, ihvertfald hvis de har haft et tæt forhold til dyrene.
Jeg har været klar over at det gik i den retning i 3-6 mdr. Dermed ikke sagt at hun har haft det dårligt - hun har også været til dyrlæge i den tid, der har sagt at hun intet fejlede. Jeg har bare vist at det var ved at gå i den retning.

Men så er vi oppe på de magiske 3 der dør tæt på hinanden...
1. Pixy døde 14. juli - aflivning (chinchilla)
2. Bisse døde 21. august - naturligt (chinchilla)
3. Lucy er død idag - naturligt (hund).

"Det var så enden på det liv"
- Susanne
aka min mor

Ingen kommentarer:

Send en kommentar