fredag den 16. oktober 2009

Hovsa - Køb af huer

Så kom jeg lige til at købe et par huer jeg har været lun på et stykke tid...





Først har vien laber lille kanin hue. Den skulle gerne komme til at se ud som på billedet.











Så har vi endnu en lille kanin hue. Den har dog et andet design (som man kan se), og så kunne man også vælge farve inden i ørene, så der har jeg valgt lilla. Jeg håber det bliver nogenlunde :)











Til sidst har vi en laver lille katte hue. Den er ikke speciel fed i det andet design efter min mening, så det blev kun til den dyre udgave.













Huerne er inde fra
Jeg har et par andre jeg egentlig også godt kan lide, men ved squtte hvornår jeg skulle få dem brugt >_< Det må være rigeligt med 3 ekstra til min nuværende samling af huer og hatte :)

Det blev $123 ialt. Det vil sige lidt over 200 pr. hue. Der er ikke galt for håndlavede huer efter min mening.
Leveringen skulle være 2-4 uger.

Nicholas mener at jeg er mærkeligt, at jeg bliver ved med at købe ting der bare vil få folk til at glo endnu mere efter mig >_< Men når selvtilliden nu er ved at være der, kan jeg vel lige så godt udnytte det :)

1 kommentar:

  1. Kattehuen er for fed!!!!

    *overveje hvordan svigermors fjæs ville se ud, hvis jeg troppede op til madklub iført sådan én*

    SvarSlet