tirsdag den 22. december 2009

I denne søde juletid...

Føler jeg mig som en kæmpe skid...

Jeg var med Nick inde på Strøget igår...
Vi skulle i M.A.C., i Magasin på Kgs. Nytorv, og besluttede os så at gå hen til Burger King der ligger mellem Rådhuspladsen og Hovedbanen.
Det var super hyggeligt, og der var et par mennesker der stod og sang - I ved, dem der prøver at skrabe penge sammen - og det lød super.
Men så kommer vi forbi to hjemløse, og hvor føler jeg mig dog som en skid. Især når man går og spiser, mens man ser på dem.

Det er godt nok en klam følelse, at man går og fryser, og vil have noget mad og varme. Alt sammen noget man kan få uden problemer. Men de her stakkels mennesker sidder og har hverken vådt eller tørt, og ikke mindst så mangler varmen.

Pludselig virker julen slet ikke så sød længere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar