tirsdag den 29. december 2009

Næsehår

VELKOMMEN TIL
- VIDEN DU SAGTENS KUNNE HAVE LEVET FORUDEN


Jeg er ved at være rigtig træt af min næse...
Jeg er simpelthen så snottet. Og det kilder og jeg nyser.
Jeg har så lige været i bad, for at få noget varme til at løsne det hele, og til min store glæde opdagede jeg, at hvis jeg tager mit pandehår, og propper det op til et vis punkt i min næse, så nyser jeg.
Det virker måske småklamt, men når man alligevel skal vaske hår kan det vel være ligemeget.
Men når jeg nyser, så løsner det hele sig, så jeg har næsten ikke mere snot i næsen - jubii.

Desværre har mit snot tilsyneladende luret mit lille nummer, så det har bevæget sig ned mod min hals i stedet for, hvor nysen ikke kan løsne det *suk*



OG DET VAR SÅ SLUT PÅ
- VIDEN DU SAGTENS KUNNE HAVE LEVET FORUDEN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar