onsdag den 7. juli 2010

Opdateringer

Der er rigtig mange tanker for tiden, men af en eller anden grund bliver det meste ved tankerne.

Jeg sal have smækket nogle billeder ind af Vaxine (ja, hun hedder ikke VaxSine mere, nu er der kun et "ine" bag på). Der kommer en lille serie med en række af hendes første oplevelser, jeg har fanget på film - eller rettere digitale billeder -_-

Jeg har været ved lægen igen. Er kommet hjem med en inhalator til astma, samt nogle piller der skulle hjælpe hvis det er mavesyre der gør at min hals er generet... Nicholas fik udtrykt hele forløbet hos min læge ret godt, her for et par dage siden da vi snakkede over ICQ:

Conan: så terningen er stadig et vigtigt redskab i din diagnoses efter spredaglsmetoden
Og det kan der jo være noget om :) Det er altid rart med en ironisk kæreste når det hele begynder at gå en lidt på...

Jeg fik desuden at vide at jeg skulle prøve at holde igen når jeg får lyst til at hoste fordi det klør... Så det gør jeg. Men det er altså ikke som et myggestik det her. Det holder ikke op med at klø, bare fordi jeg ikke hoster. Det bliver faktisk bare værre og værre indtil jeg giver efter X_x

Som en sidste bemærkning, så har Vaxine hilst på sin første ko. Det var godt nok sjov. Hun løb i dækning bag og mellem mine ben, og så blev der vuffet en meget lille smule af koen - der nærmere var en stor kalv end en ko.
Den var totalt ligeglad, og gloede... ja... som en ko på en roe >_<
Men det har gjort at hun er blevet modig nu, for nu skal duerne ondulere. Før var de en lille smule farlige ;)

Slut prut for update

Ingen kommentarer:

Send en kommentar