mandag den 30. august 2010

Begivenhedsrig dag

Vi starter blidt ud...
Wandas nye familie kommer og henter hende. Hun skal nu hedde Chewie og gå sammen med en anden hun der hedder Fidel ^_^

Jeg går kold og sover ALT for længe.

Så finder vi en spade frem, graver et stort huld under rododendronen, og begraver Fnug (det var også ved at være på tide).

Efter Nicholas er blevet kørt på stationen, er min far endelig kommet hjem.
Han havde 2 makreller og 3 hornfisk med hjem.
Min mor kan ikke lide at ordne fisk, men jeg synes faktisk det er ret sjovt at give indvoldene ud af dem, så det fik jeg gjort på 1 makrel og 2 hornfisk...

Nu vi er ved hornfisk, så kan I da lige få en lille gåde med:

Hvorfor har hornfisk grønne ben?
Fordi de spiste alle tyskerne der faldt over bord under 2. verdenskrig.

Åh ja, verden er fyldt med sjove og makabre vittigheder og gåder.

Og nu vil jeg gå i seng :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar