tirsdag den 18. august 2015

Webcomics

Jeg sidder jo lidt og leger med min egen webcomic.
Jeg har fået et design til hp'en (ikke perfekt, men der gik så meget ged i at lave det, og jer er evigt taknemmelig for at Magic overhovedet gad lave det til mig), men jeg mangler hp'en, og det kræver at den kære Nick får taget sig sammen ;)
Jeg har faktisk skrevet om det her inde før, under navnet DyreParken. Jeg bliver ved med at smide dem under det navn, men jeg har efterhånden besluttet mig for, at den kommer til at gå under TheAnimalPark da TAP er en god forkortelse, der et eller andet sted også er meget sigende for indholdet...

Men så er jeg da bare begyndt at researche og netverke lidt. Og der har jeg så fundet et forum, hvor der er nogle gode comics, som jeg tænkte at ville reklamere lidt for, og måske hive et par af de gamle med, jeg også følger med i ;)

HeartOfKeol - Er en serie om en gut, der bliver revet ind i et parallel univers, hvor alle snakker koreansk, og der kommer besøgende fra andre dimentioner, med nogle års mellemrum. Den er ikke så langt endnu, men den er virkelig medrivende. Og så er jeg bare helt vild med den tegnestil der bruges i serien. Det er ikke så perfekt som man tit ser, men samtidig ikke sjusket, og Keiiiis formåen med lyseffekter er helt eminent!

BlackMudpuppy - Aztekerguden Xolotl forvandles til en sort axolotl (går også under mudpuppy på engelsk). Efter knap 500 år som padde, hvor han stadig ikke har lært noget, forvandles han til en axolotel/menneske mellemting, og bliver superhelt, sammen med sit menneske sidekick og en blind chihuahua. Tegnestilen er rigtig humorristisk, og der er generelt en del carkastiske undertoner over hele serien.

RAWR - Ja... Det skal vist opleves. Det er en ret morsom, og faktisk også meget informativ, serie om dinosauere.

DinnersaurusRex - En super nuttet serie om T. Rex børn og deres mor. 100% uden tale. Der er en nuttet saurus, og en der egentlig bare burde lukkes inde på en anstalt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar