torsdag den 20. august 2009

8 kapitler

Så er vi oppe på ca. 8 kapitler.
Det er utroligt så paranoid man bliver af det her... Jeg vil helst ikke ud med for meget, for jeg vil egentlig ikke have at der bliver hugget noget. Men så igen, hvis der er andre der har lyst til at bidrage med noget er det jo fint nok, så længe det ikke er en afskrift af andet materiale :)

Der er 2 og regner med 3 der er med på betalæsning.
Hende jeg vil have billeder fra, lyder som om hun er med på ideen.

Og så til de kapitler der er færdige:
Introduktion
Er chinchillaen det rette dyr for mig?
Adfærd
En eller to chinchillaer?
Håndtering
Kost (mangler lige lidt gennemarbejdning)
De mest almindelige sygdomme (er muligt der kommer mere, men er pt. færdig)
Myter (mangler lige at afklare en, og er muligt der mangler nogle)

Så mangglder der faktisk kun 8 kapitler, og en del af dem er allerede startet
Wee ^_^

Det største problem er at jeg hele tiden kommer i tanke om nye ting jeg burde tilføje, hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar