fredag den 7. august 2009

Nick og bryllup

Af en eller anden grund sidder Nick og jeg ikke ved siden af hinanden til brylluppet på lørdag.
R aka EmmaG begyndte at citerer Emma Gad, og snakkede om at det kun er forlovede der ikke må skildes, mens par der er gift skal sidde hver for sig.
Lige da det blev sagt lød det ret logisk, men kom så til at snakke med min kære moder, og da Emma Gad skrev det her, fandtes der ikke "par". Man dukkede ikke op til selskaber hvis man så hinanden, men ikke var forlovede.
Dvs. at Nick og jeg egentlig burde tælle for forlovede, selvom vi reelt ikke er det.
Men nu skal vi så ikke sidde sammen - bløb.

Jeg har fået at vide at vi skal sidde 8 ved hvert bord. Man bliver sat ved bord med 1 man kender (hvad det så end betyder, jeg kender stortset alle der kommer).
Nick sad så og funderede over det, og stillede et senario op, hvor han får K på den ene side og Joan Ørting på den anden.
K har meget stærke meninger, og kan godt være rimelig belastende.
Jeg kan lige forestille mig Nick sidde mellem de to, det ville være til at tude af grin over.

Han er ikke specielt snaksagelig, så han ville meget hurtigt komme til at ligne et forpint dyr ^_^

Åh, måtte bare lige ud med det. Det er nok for internt til at andre finder det sjov, men SKILD!

Regner med at tage en masse billeder, smider formentlig et par op her inde. Skal til at have lidt flere billeder her ind...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar