fredag den 7. august 2009

Chinchilla bog

To indlæg i rap - wauw.

Jeg sidder og leger med en chinchilla bog for tiden.
Den eneste der er på markedet på dansk, er Chinchillaer Hjemme, der efterhånden er ret forældet. Bogen virker stadig fint som grundbog, men mange ting bliver gjort på en anden måde idag.

Hvis vi ikke tæller Adresser/Literatur, Ordforklaring og Myter med, er der 15 kapitler.
Jeg har pt. skrevet de første 5 kapitler - WEE

Planen er at få Nick til at læse det igennem for at fange de værste fejl og underlige formuleringer.
Herefter ryger den en tur til Kristina, der så får lov at kommenterer på den, så får vi se om der mangler noget, eller der er noget hun ikke bryder sig om.
Efter det ryger den formentlig en tur til Ciara, hvis hun ellers vil kigge på den. Jeg regner med at den får samme behandling hos hende, som hos Kristina.

Når det er overstået, vil jeg prøve at sende den ind til Billesøe og Bhaltasar (mener det er sådan det staves).
Hvis de vil have den, håber jeg at jeg kan lokke Ciara med på, at det er hendes dyr der skal stå model til div. billeder.

Har prøvet at snakke med et andet forlag, men de mente at markedet for for lille (og de har udgivet en bog om egern som hobbydyr - der er markedet jo MEGET større >_<).

Så nu må vi se hvad der sker. Jeg håber virkelig at det bliver til noget.
Opdateringer følger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar