søndag den 2. maj 2010

*Art - det fedeste skomærke på markedet

Det er det i hvert fald i min verden.
Det er nogle super fede sko og støvler *Art laver.

Modsat mange andre af hunkøn, er sko og støvler ellers ikke det der siger mig mest i verdenen. Jeg har aldrig helt forstået den der med, at have flere sko end der er dage i ugen.
Jeg har et par gummistøvler, et par motorcykel støvler, og så plejer jeg at have et par vinter og sommersko.
Men med *Art er min interesse for sko blevet vakt.

Jeg er ikke specielt god til at gå i højhælede. Jeg har ellers købt et par en gang, jeg er helt vild med, men mine fødder er ikke rigtig til det. Jeg går skævt, og nogle af mine sener er for korte. Men de her støvler har jeg slet ikke haft problemer med. De er super lækre at gå i, og så er detaljerne på selve støvlen, men også på undersiden af sålen alt for lækre.



Som sagt har jeg problemer med at jeg går skævt på mine fødder. Ting uden hæl i, er derfor i reglen noget jeg skal holde mig fra. Men dem her kunne jeg slet ikke stå for, og de er lavet på en sådan måde, at jeg faktisk bliver holdt rigtig godt fast i dem.

Der er ingen tvivl i min verden. Jeg skal helt klart have fingrene i nogle flere *Art sko.
Det er fedt at der er nogle sko der ude, der ikke bare ligne en kopi af alt det andet, og man har mulighed for at vise sin stil af, gennem de sko man går med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar