lørdag den 1. maj 2010

Ødelagt saxofon

Det har jeg ikke lige fået skrevet, pga. sygdom, men jeg har smadret min saxofon -_-
Jeg troede at jeg havde lukket den taske den er i. Det havde jeg ikke... Så faldt den på gulvet. Hovsa.
Heldigvis dækker den forsikring skolen har tegnet på den. Jeg skal så betale noget i stil med 300 kr, men i forhold til at skulle betalen en ny sax, så e det ikke noget at tale om... :)

Jeg fik desuden hilst på Michael.
Det var ham jeg startede guitar hos.
Efter vores kommune blev slået sammen med en anden, så vi nu hedder Rudersdal, så ligger det hele lidt spredt. Så jeg smed min far af hos tandlægen, og kørte til Gammel Holte for at smække min sax af. Jeg fik så en ny med, med det samme...
Og gæt en gang hvem der bare ikke får øvet en skid for tiden - wee -_-;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar