tirsdag den 11. maj 2010

Hvalp bestilt

Søndag tog jeg, min mor og Britta (hende mine forældre fik deres to foregående hunde fra) til Jylland for at se på hvalp, og hold da helt ferie hvor er hun en bedårende lille dame.

Jeg har nogle flere billeder liggende, både af hende, hendes mor og hendes søskende... Men min computer er super lækker for tiden, så I må finde jer i at det her er hvad der kommer af billeder. Men 10 billeder er nu heller ikke noget at kimse af :)

Et navn er endnu ikke fundet. Det kommer først når hun er kommet her hjem.
Hun er 6 uger på de her billeder.

Hendes mor er en helt fantastisk kælen tæve. Jeg sad i skrædderstilling på gulvet, og vupti kommer mor Mie hen, og sætter sig op på skødet af mig, for hun skulle da også lige nusses lidt ;)











Der er stadig et par hvalpe til salg. Jeg mener det er 2 tæver og 1 han. Min mor var helt vild med hannen, men mine forældre vil ikke have en hanhund. Men det var lige før det var ham der var blevet valgt, frem for hende her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar