mandag den 3. maj 2010

Citater og remser

Sad og stenede en gammel blog igennem på blog.dk eller sådan noget, og faldt lige over en liste med nogle underholdende citater og remser...

Nu kommer de så her ind, bare fordi de er meget hyggelige :)

Kun to ting er uendelige:
Universet og menneskets dumhed.
- Einstein

Life's a bitch,
and so am I.
- fra et badge

Beauty always comes with dark thoughts.
- Nightwish

I'm in love with my lust,
burning angel wings to dust.
- Nightwish

Guns don't kill people,
I do...
- UHF aka Vidioten

Just because you are paranoid,
doesn't mean they are not out to get you
- Dolph Lundgren

Opinions are like assholes;
Every one has one.
- Dirty Harry (?)

Han er ikke større end en skid i en bjørnerøv.
- Fra min far

Hille mænd,
sik' et spænd,
en ko med fire tissemænd
- Lært af min mormor

Hvad må mit øje skue?
En bladlus i kamp med en flue!
Hvad monne den flue døje,
Da bladlusen sked i dens øje...
- Lært af min morfar

Nede ved den grågrønne grumsede lempopoflod,
hvor febertræerne gror,
Flyver peberfuglen baglens,
for at køle sit brændende numsehul.
- Lært af min morfar.

To spurve sad på en bøgekvist,
og sloges om en ørentvist.
Den ørentvist var ikke glad,
for til middag skulle
- Lært af min morfar

I'm not weird
I'm gifted
- Bart Simpson

Totalt ligegyldigt - I know - men måtte lige smide det her ind også :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar