lørdag den 17. juli 2010

Flad fornemmelse

Jeg var oppe i Hillerød og smide nogle ting af til Dyrenes Beskyttelses internat i mandags.
Det var godt nok en noget flad fornemmelse.

Det var ikke fordi jeg havde regnet med en heltemodtagelse eller noget, men at få et dav, tak, farvel virkede bare.... ja... fladt.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg havde forventet. Men en så ligegyldig modtagelse var i hvert fald ikke lige hvad jeg forventede.

Det jeg fik smidt af var en masse ting vi ikke bruger, og da meget af det kun koster en 20-30 kr. i forretningerne, virker det lidt dumt at sælge det videre... Det havde formentlig kostet mere i fragt end jeg havde fået ud af det, og så kunne et internat jo lige så godt få det.

Jeg havde egentlig prøvet at hive fat i rødovre først, men gæt hvem der aldrig vendte tilbage.
Det blev jeg sådan set også en smule, ikke irriteret, men sådan lidt "blah" over. De kunne i det mindste skrive at jeg kunne rende dem i røven mht. mad og tilbehør til nogle dyr.

Dem i Hillerød lød begejstrede for tanken om at få ting, men ja, begejstringen var knap så stor da jeg kom forbi.
Så et eller andet sted føler jeg lidt, at jeg har spildt en times tid og noget benzin på at smide tingene af hos dem. Jeg kunne lige så godt have solgt det alligevel, og så fået de der 10-15 kr. for tingene. Så var de da kommet ud til folk jeg ved ville have dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar