lørdag den 10. juli 2010

Panduro Hobby

Jeg har været i Panduro Hobby, i Spinderiet i Valby, i dag :)

Fik brugt alt for mange penge, men der var et meget cool tilbud.
"Lykkeposer" med udgåede varer. Man kan ikke se hvad der er I dem (lidt kan man dog se, deres poser er svagt gennemsigtige), og sådan en pose koster 25,-
Værdien i posen skulle ligge på mellem 200 og 250 kr.
Så der røg lige sådan to ned i indkøbs kurven... >_<
Der var en hel masse spændende i, men også noget jeg ikke aner hvad jeg skal stille op med, hvis jeg skal være helt ærlig.
Men det har i hvert fald tændt den kreative lyst endnu mere :)
Så hvis du har 25 kroner og ikke helt ved hvad du skal give dig til, så tag et smut forbi Panduro Hobby :)

Om det er et tilbud der er over det hele, er jeg dog ikke sikker på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar