fredag den 23. juli 2010

Mygge sæsonnen er over os

En ting er at få myggestik, det er jeg vant til. De klør i 1-2 dage, og så er det det.
Men i år der der altså sket et eller andet underligt.
For det første tror jeg at en del af mine stik, kommer fra stikmyg/kvægmyg (det er en flue). De er enormt store, også selvom jeg ikke klør i dem, og så klør de ellers bare så jeg er ved at blive sindsyg.

Oven i at de er røv belastende, har jeg formået at få:
8 stik på den ene arm - der er ikke et eneste på den anden
1 stik under den ene fodsål
1 stik på det ene lår - lige der hvor tøj altid irriterer
2 stik i ansigtet.

Der ud over er der en masse der er gået væk igen.
Men de der 8 stik på armen (+/- et par stykker, nogle af dem sidder næsten oven i hinanden), de er godt nok belastende. Jeg vågnede 2 gange i nat, fordi min arm begyndte at klø.

Og nu vi er ved kløe, hvis der er en intelligent person der læser det her, som har rigtig godt styr på stik, kan du så ikke forklare, hvorfor det klør, holder op, og så klør igen?
Og det er som om samtlige stik følger samme "rytme"...


...just call me Epic Mosquito Bite...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar