torsdag den 29. juli 2010

Pille afvænning

Det er ikke skide sjov at komme af piller igen.
Humøret er et stort rod, men det er dog ved at blive bedre.
Forleden var jeg helt knust over Bisse igen... og jeg kan stadig få tårer i øjnene over ham...
Jeg har det som om jeg er ved at komme i overgangsalderen. Det ene øjeblik er det varmt, det næste er det alt for koldt... Det er heldigvis også ved at gå i sig selv igen...
Men jeg er til gengæld så heldig, at jeg først skal op til psykiateren igen og snakke piller i slutningen af næste måned Z_z

Ud over det, sker der ikke det helt store i min verden... Jeg ville ønske der skete mere, men lige for tiden er der en mental blokade for de fleste ting...

Jeg burde få ryddet op på mit værelse, i mit køkken, begynde at læse en bogserie, begynde at forberede mig på fag og bla. bla. bla...

Men nu skal jeg ud i Zoozity på lørdag (hvis ham dimsen ellers kan tage sig sammen til at skrive tilbage til mig), og snakke om chinchillaer - wee ^_^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar