torsdag den 18. juni 2009

Eksamens læsning

Så er der dømt eksamenslæsning, og jeg kan absolut ikke tage mig sammen.
Det eneste jeg har lyst til er at skrive på min fantasy thing, skrive random små noveller, spille Two Worlds og æde sushi...

Jeg skal have ringet til min læge - har ikke fået taget mig samme de sidste 2 uger.
Skal til psykolog i morgen.
Evolutions biologi eksamen på onsdag i næste uge.
Danmarks Fauna - Hvirveldyr eksamen på Torsdag i næste uge.
Fredag i denne uge skal jeg nok ind og lege forsøgsperson til Nicks speciale.
Lørdag eller søndag (ja, jeg kan altså ikke huske hvornår det er >_<), skal jeg ud og stene agility, fordi min mor ikke kan komme med. Hun skal lave mad til julefrokost (underligt tidspunkt, men det er en tradition ;)), som jeg så skal hjem og være med til efter agility halløj.
Lørdag i næste uge skal vi til Jydeland til fødselsdag.

Det virker som om der sker overdrevet meget for tiden.
Jeg skal også have inviteret til fødselsdag, og så skal jeg snart til tandlæge.
Mandag i næste uge skal jeg forresten til noget studenter-halløj hos Pernille - ARGH.

Der sker alt for meget, og jeg som bare burde tage mig samme til at læse - hehe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar