søndag den 28. juni 2009

Hooked på Adoption Sites

Der er gået noget helt galt for mig!
Jeg er blevet totalt hooked på sider, hvor man kan "adopterer" dyr.

Det der er tale om, er såkaldte "spirits", eller pixel-art dyr.
Der er lidt forskellige typer af sider, men de sjoveste er dem hvor man også kan "avle" på dyrene >_< DragonAdopters.
Jeg har så fået adopteret en drage der inde, jeg har kaldt Rorow.
Dragonadopters

I skrivne stund er hun en teenager. Jeg er ikke rigtig glad for netop dette spirit design, men sådan er det.
Når hun kommer til lvl 30 kan jeg adopterer en ny drage. Det bliver enten en dino eller en furdragon.
Og hvad kan man så her inde?
Jo, man kan lave ting til sin drage, så de bliver "bedre".
Så er der også et forum, hvor folk faktisk er ret hyggelige.

Næste sted jeg er "kommet til" at anskaffe mig nogle dyr er DragonCave
Her kan man så få lidt flere drager, lidt hurtigere, og det fede er, at når de bliver voksne, kan man begynde at opdrætte dem >_<
Adopt one today!

Det her er så Manta Greyn, min første drage der inde :)

Sidste sted jeg pt. er igang er MagiStream
Jeg ved ikke helt om jeg gider blive der inde, for der er konstant problemer, hvor sitet er nede -_-

Grund ideen i disse sites er, at man skal have så mange klik som muligt, for at få dyrene til at vokse. På nogle sites dør dyrene hvis de ikke opnår nok klik, og på andre vokser de bare ikke.

Jeg sidder selv og leger lidt med tanken om sådan et site. Jeg skal bare lige blive god nok til at lave spirits >_<>
Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar