onsdag den 24. marts 2010

Lorte periode

Det hele er virkelig lortet for tiden.
Alt går i kage for mig, og naturligvis skal det bare komme oven i at jeg er i dårligt humør, så jeg kan lægge alt for meget i det.

Skvattede på min cykel. Midt i et kryds - hurra for pinlige episoder der gør nuller naller.
Jeg er ret sikker på at jeg har forstuvet mit højre håndled. Har købt sådan en støtte dimmer i Matas, så det hjælper, men det er ikke helt behageligt f.eks. at skrive. Derfor også en smule ironisk at skrive et blogindlæg om episoden ;)

Jeg har ca. fået revet 1x2 cm op på min ene håndflade. Dybest set er det bare en lidt ond hudafskrabning, men det er sq klamt når der sidder sådan en løs hudflap. Og at det er højer hånd + håndled er jo bare genialt når man er højrehåndet. det er bare med at lære at tage fra med venstre, når man er højrehåndet.

Så har jeg fået en mindre ting på venstre ben, lidt over knæet. Det er blevet til en ordentlig bule.
På venstre ben har jeg slået mig mere direkte på knæet. Det er blevet til en af de dejligt store afskrabninger lige midt på knæet, og et par mindre afskrabninger, der iblandt en der også er blevet til en rigtig stor bule.

Det kører jo bare for mig!

Og så tror man at det da må være rigeligt for en dag. Men næææh nej. Vi går så også forbi en bil der prøver at køre ud, og så kommer der en rigtig lækker lyd, fordi han har skrabet bilen ved siden af.
Okay, det er så ikke mig det er gået ud over, men er det ikke bare typisk? Hele verden går bare a lave nogle dage. Og idag ser ud til at være en af de dage.

Men de siger i Vejret lige nu, at der er trane træk for tiden (de der store fugle), så et eller andet må vel fungere. Ellers har de bare opdaget at der er farligt her oppe af for tiden, så derfor bevæger de sig ned mod Tyskland...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar