onsdag den 20. maj 2009

Dyreparken



Jeg har en sær lille serie kørende, der hedder DyreParken.
Jeg har besluttet mig for at jeg vil tegne den ind på computer i stedet for at lave den i hånden.
Ideer er stadig noget der bliver lavet i hånden, da jeg er noget hurtigere til at skitse og skrive på den måde :)

Alle dyrene er hanner/intet køn, lige bortset fra en enkelt pige, der er chinchilla. Om hun kommer til at optræde meget er jeg ikke rigtig sikker på.
Dyr der pt. er med:
Chinchilla
Pindsvin
Ræv
Fugl
Mus
Øgle (muligvis 2 øgler)
Edderkop ("kæle" dyr)

Jeg har ladet mig fortælle at den er meget sær nogle gange, men det må man selv afgøre, når den begynder at komme her ind :)
Den vil formentlig komme ind på den måde, at der følger en stribe med et indlæg, i ny og næ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar