søndag den 17. maj 2009

Velkommen til mit univers

Velkommen til mit univers.

Chinchi.dk er min lækre lille hjemmeside, som på ingen måde bliver opdateret pt. >_<
Jeg har ellers et hav af planer, men det er ikke sådan lige til, når man skal bruge kærestens hjælp til at få ført alle de fikse ideer man har, ud i livet. Og da slet ikke når han er midt i sit speciale, og ens fader også vil have ham til at lave arbejde *suk*

Så nu går det ud over den her blog i stedet.
Jeg har længe søgt efter et sted at blogge, og har prøvet et par steder, uden det rigtig har huet mig. Så nu prøver jeg her, og jeg hiver formentlig også gamle blog-indlæg ind, fra andre sider, på et tidspunkt.

Mit første projekt er at få lagt lidt for mange billeder her ind, af nogle nytårsaftener med Ghostling, Darkside, Magic osv.

Ud over det vil bloggen blive brugt til alt mellem himmel og jord. Små som store tanker vil komme ud. Nogle mere ligegyldige end andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar