søndag den 17. maj 2009

Forskellige sjove shops

Så er det tid til nogle af mine yndlings sider ^_^

De er nævnt i tilfældig rækkefølge.


Hvis du godt kan lide ting med ører, eller bare er besat af en gal furry, så er det her, det perfekte sted at gå på opdagelse efter huer.
De har til tider også nogle fede accessories, men det er lidt op og ned med dem.
Jeg har desværre ikke noget der inde fra endnu, men har et par hutter jeg er forelsket i. Jeg skal bare lige hive nogle penge sammen først :)

The Black Sheep
Jeg har været ret stor tilhænger af Black no. 1 der ligger i KBH, men de er simpelthen for dyre, og efterhånden har de kun størrelse small i alt deres fede tøj. De påstår man ikke kan få det hjem i større, men det er en lodret løgn, eftersom jeg har checket op på nogle af de mærker, de påstår kun kommer i small.
Så jeg er hoppet på The Black Sheep i stedet. Super butik. Gutten der har den er vildt sød, og har forståelse for at vi ikke alle kan klemme os ned i en størrelse small eller der under.
Webshoppen er faktisk også ret nice, jeg er bare ikke så glad for at købe tøj, som bukser og kjoler online, da jeg næsten aldrig kan passe det, hvis jeg ikke har prøvet det først :)
Oh ja, og tøjet er gothisk :)

X-Tra-X
Tysk shop, med alt for meget, alt for lækkert goth kluns i alle afskygninger. Man kan vælge mellem tysk eller engelsk som sprog, så selv os der ikke er helt stive i tysk, kan følge med der inde :)

PunkShop
Dansk shop. Jeg har en del ting der inde jeg er helt forgabt i. Desværre er der ikke noget egentlig shop, så det med at opsøge dem, for at kunne prøve tøjet, er ikke sådan lige til :(
Til gengæld har de cyber goggles. Så kan det vist ikke blive bedre :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar